Dobre wyniki, którymi mogą pochwalić się zawodnicy ponieckiego Piasta mają bezpośrednie przełożenie na zainteresowanie się losami klubu przez kolejne firmy. Grono sponsorów w ostatnim czasie powiększyło się o kolejne podmioty.
Do rodziny Piasta dołączyły znane w lokalnym środowisku: związany z branżą motoryzacyjną ZPHU „Kuropka”; stacja demontażu pojazdów MACII; Agricel – spółka oferująca sortyment do ochrony upraw i roślin; firma „Ciechanowscy” sprzedająca artykuły do produkcji rolnej oraz usługi blacharsko – dekarskie Łukasz Marciniak.
Można śmiało stwierdzić, że wyniki, które w ostatnich tygodniach osiągają reprezentanci ponieckiego Piasta mają przełożenie na zainteresowanie lokalnych firm w bezpośrednią współpracę z klubem. Grono sponsorów powiększa się. Cieszy przede wszystkim fakt, że są to przedsiębiorstwa lokalne, związane z naszą gminą, którą reprezentuje PKS Piast- powiedział Prezes Klubu Krystian Juśkiewicz.
Zdajemy sobie doskonale sprawę, że dobra atmosfera wokół klubu to pokłosie wyników. Seniorska drużyna przewodzi w tabeli klasy okręgowej, tenisiści stołowi dobrze rozpoczęli sezon przy trzecioligowych stołach, zawodnicy futsalu wzmocnieni personalnie z pewnością też będą odgrywać ważną rolę w rozgrywkach. Nie można zapomnieć o nowych grupach piłkarskich i siatkarkach, które zadebiutowały w kategorii młodziczek. Wszystko to jest pozytywnie odbierane i daje bezpośrednie przełożenie na zainteresowanie sponsorów, których nie chcemy zwieść. Chcemy aby logotypy firm dobrze kojarzyły się zarówno klientom, jak i kibicom – zakończył Juśkiewicz.